استاندارد چگالی کلمات کلیدی

چگالی کلمات کلیدی یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موضوعاتی است که در بحث بهبود سئو با استفاده از محتوا نویسی مطرح می شود. کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که افراد برای جستجو در خصوص یک موضوع خاص از آن ها استفاده می کنند. شناسایی صحیح این کلمات و کاربرد درست و به اندازه آن ها در محتوای تهیه شده برای وب سایت می تواند از جمله روش های کار آمد برای بهبود وضعیت سئو سایت به شمار بیاید. اگر چه معمولا برای کلمات کلیدی از واژه کلمه استفاده می شود اما باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که گاهی اوقات ما با عبارات کلیدی مواجه می شویم. عبارت کلیدی از دیدگاه عملکردی مشابه کلمه کلیدی عمل می کنند اما در واقع از چند کلمه تشکیل شده اند. تعداد کلمات موجود در عبارت های کلیدی می تواند در چگالی عبارات کلیدی در متون و محتوا های موجود در سایت اثر گذار باشد.

استاندارد چگالی کلمات کلیدی

چرا چگالی کلمه های کلیدی دارای اهمیت است؟

پس از آن که در خصوص چگالی کلمات کلیدی صحبت کنیم لازم است به بررسی اهمیت کلمات کلیدی در موضوع بپردازیم.کلمات کلیدی از این دید دارای اهمیت بالایی هستند که می توانند محتوای یک صفحه یا یک موضوع را به خوبی به کاربران و همچنین موتور های جستجو نشان دهند.

به همین سبب برای هر کسب و کار مشخصی و برای هر موضوع و مطلبی که در داخل سایت قرار می گیرد باید کلمات کلیدی مرتبط با آن شناسی و مورد استفاده قرار گیرد. نمایش نتایج جستجوی افراد توسط موتور های جستجو به طور مستقیم وابسته به کلمات کلیدی می باشد.

به همین سبب کوچک ترین موضوعات در خصوص نحوه استفاده از کلمات کلیدی مانند چگالی کلمات کلیدی دارای اهمیت بالایی است. گاهی اوقات عدم توجه به این موارد می تواند صدمات فراوانی را به سایت ها وارد نماید. زیرا استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد استاندارد و یا کمتر از آن می تواند منجر به کسب امتیاز منفی برای سایت گردد.

اهمیت چگالی کلمات کلیدی

برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب لازم است بررسی های لازم انجام شود و بهترین و پر کاربرد ترین کلمات کلیدی انتخاب و محتوای سایت بر اساس این کلمات تنظیم گردد. در زمان انتخاب کلمات کلیدی به کلمات مترادف و حتی اسامی و نام های محلی نیز باید توجه نمایید.

 

ابزار های مختلفی برای شناسایی و انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند کمک شایانی به مدیران سایت نماید. این ابزار های قدرتمند شامل Google Trends، Keyword Shitter، AdWord & SEO Keyword Permutation Generator، Answer the Public، Keywords Everywhere و بسیاری موارد دیگر هستند. این ابزار های رایگان بوده و برای استفاده از آن ها نیاز به پرداخت هزینه نمی باشد.

 

چگالی کلمات کلیدی یا تراکم استفاده از آن ها

موضوع چگالی و تراکم استفاده از آن ها در موفقیت سایت و بهبود وضعیت سئو آن نقش مهمی دارد. منظور از چگالی کلمات کلیدی میزان استفاده از آن کلمات در داخل متن ها است. به بیان ساده تر درصد استفاده از این کلمات نسبت به کل کلمات موجود در محتوا نشان دهنده چگالی است.

استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی می تواند استاندارد چگالی را از بین برده و موجب شود که سایت توسط موتور های جستجو جریمه شود. زیرا متون و محتوای تولید شده برای سایت باید کاملا برای کاربران کاربردی باشد. گاهی اوقات برخی از افراد برای این که بتوانند در نتایج جستجو بهتر نمایش داده شود از متون بدون معنا و مفهوم که برای تولید آن ها تنها از کلمات کلیدی استفاده شده است بهره می گیرند. این نوشته ها هیچ گونه جذابیت و کاربردی برای مخاطبان سایت نداشته و الگوریتم های جدید گوگل این موارد را به عنوان تخلف شناسایی و ثبت می نماید و در برخی موارد جریمه هایی برای سایت های مختلف نیز در نظر می گیرد. نحوه استفاده از کلمات کلیدی در کنار چگالی کلمات کلیدی نیز دارای اهمیت است. به عنوان مثال توصیه می شود از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و یا حتی URL سایت استفاده نمایید. همچنین استفاده از این کلمات و عبارت ها در تگ های H1، توضیحات متا تگ ها و همچنین لینک های داخلی و محتوای اصلی سایت باید به شکل برنامه ریزی شده ای انجام شود.

نحوه محاسبه چگالی کلمه های کلیدی

برای محاسبه استاندارد چگالی کلمات کلیدی لازم است از متخصصان سئو کمک بخواهید. ضمن این که هر روز الگوریتم های جدیدی برای بررسی بهتر سایت ها توسط موتور های جستجو طراحی و اجرا می شود و به همین سبب برای آن که سایتی موفق داشته باشید باید با قوانین روز دنیای سایت و سئو آشنایی کامل داشته باشید. اما اگر بخواهیم از فرمول های استاندارد برای چگالی کلمات کلیدی در محتوا استفاده نماییم معمولا گفته می شود چگالی کلمات کلیدی در هر متن باید در محدوده 2/3 درصد باشد. به این معنا که اگر شما متنی 100 کلمه ای برای سایت خود در نظر گرفته اید باید حداقل یک بار و حداکثر 3 بار از کلمات کلیدی داخل آن متن استفاده نمایید. معمولا توصیه می شود برای آن که مشکلی برای سایت ایجاد نشود از میانگین این دو عدد استفاده شود. پس شاید بتوان گفت بهترین انتخاب برای چگالی کلمات کلیدی 2/3 درصد متن است. حال که با میزان چگالی کلمات کلیدی آشنا شدیم لازم است به موضوع نحوه توزیع این کلمات نیز اشاره نماییم. استفاده از کلمات کلیدی نباید تنها به یک بخش از متن محدود شود و بهتر است توزیع مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شود. به عنوان مثال گفته می شود بهتر است شروع پاراگراف متن با کلمات کلیدی باشد. همچنین فراموش نکنید توجه شما نباید تنها به کلمات و عبارت های کلیدی معطوف گردد. 

آن چه می تواند نقش اساسی در موفقیت شما داشته باشد افزایش تعامل با مشتریان و مخاطبان است. هر چه موضوعات و محتوای مورد استفاده در سایت شما جذاب تر باشد می تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب نماید. در کنار این امر اگر بتوانید به اصولی مانند چگالی کلمات کلیدی نیز پایبند باشید بدون تردید هم از سمت کاربران و هم از سمت موتور های جستجو حمایت خواهید شد.

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کلمات ,کلیدی ,استفاده ,سایت ,چگالی ,تواند ,کلمات کلیدی ,چگالی کلمات ,برای سایت ,دارای اهمیت ,استاندارد چگالی ,چگالی کلمات کلیدی ,انتخاب کلمات کلیدی ,برای چگالی کلمات ,مانند چگالی کلمات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دیجی کالا تازه ها سالنامه99 ما میتوانیم شهرک دانلود شبنم خیال Cody مرجع خرید و فروش انواع کفپوش ورزشی,مت یوگا,استپ ورزشی,زیرانداز ایروبیک,زیرانداز پیلاتس,استپ ایروبیک,کفپوش تاتامی,تاتامی کودک گروه عکاسان شوش دنیای سینماوتئاتر/اخبار فرهنگی و هنری